Hej psykfall! Ja jag syftar på mänskligheten...

Cha! Sitter själv på donken med en latte... Kul... Så kan det hå när bussen känner för att köra iväg och man bor ute på landet så att det är tjugo min till nästa... Sånt händer, världen gå inte under... Jag vet att vissa av er tror det men jag är helt säker på att jorden inte kretsar kring SL.
Dock höll min värld på att gå under när jag råkade slänga en kaffe kupong... Det var INTE OK! Haha
För er som inte vet så är det plusgrader ute. Och det här är min dagens outfit!
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken pangbrud!!!!!!!;)

2013-01-28 @ 16:32:31
URL: http://westerem.blogg.se
Postat av: Freeja

Spikes <3

Svar: pure love!
Manicka

2013-01-28 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0