DU DÄR!

cha! blev lite sugen på att kanske börja blogga igen!
ser att det fortfarande finns folk som tittar in här så det är juh kul! 
ja det är mycket som har hänt sedan sist... jag har varit med om en sjukt stor och rolig resa i och med körslaget! jag har blekt mitt hår igen så att det inte är lika gult och jag börjar få ordning på skolan! 
jag har tänkt mycket dom senaste dagarna och min illska har gått över till uppgivenhet.. jag har tänk på mobbing. det är så sjukt vidrigt! jag ser hur folk blir behandlade, jag hör vad folk säger bakom andras ryggar, jag hör skratten av skadeglädje... för all del så är skadeglädje kul men det finns en gräns, det är ok att skratta åt sina kompisar men det är inte ok alls att skratta åt någon bara för att vara elak...
tappar hoppet på människan... 
jag råder alla att tänka ett steg lägre, det du säger kanske srar någon annan. 
att upprepade gånger vara eak mot en annan människa, slänga taskiga kommentarer och skratta ÄR mobbing.
med dom kloka orden säger jag godnatt!
DU! JA JUST DU! VAR SNÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0