drömfamilj och födelsedags "barn"

familjen annorlunda i mitt hjärta!
det är ett jätte gosigt program på tv4 :D dock är vissa familjer kaos! det vill jag inte ha men en stor och mysig familj skulle jag inte tacka nej till :)
själv sitter jag ensam med min lilla katt idag igen... inte äns hunden är hemma, mamma dissar mina sms och jag har inga roliga nummmer kvar... fick överta mammas HTC... även om jag hade någons nummer så kan jag ändå inte smsa...
men jag är villig att göra ett försök om någon hör av sig! har inget att göra mår inte toppen idag... :(
sen måste jag bara säga grattis! till marcus! världens bästa bror! underbaralillaanus!
JAG ÄLSKAR DIG!
GRATTIS PÅ 18ÅRs DAGEN! hoppas att jag får ha dig som vän för alltid! du är bäst! snyggast! och jätte full!!! (av talang) jag tror på dig! du kan göra vad du vill med ditt liv! och du kommer att lyckas! önskar dig allt gott!!! brother from an other mother!

Kommentarer
Postat av: Marcus

AAAAAWWWW BEJBIII!!!!! Tack jag älskar dig sååå mkt!!!!!!' Hahah vi KOMMER vara vänner för alltid!!!!!!!!!

2013-01-30 @ 12:27:51
URL: http://westerem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0