ambulans i natten!

cha!
intensiv natt på akuten... har aldrig fått en sån chock förut...skakade hela vägen i ambulansen, mådde illa i flera timmar... det är så otäckt att se den man älskar bara falla som livlös till golvet. i mina armar, bara falla ihop!
som tur var sa läkaren att det inte borde vara någon fara längre så det känns skönt men jag oroar mig ändå...
är inte i skolan idag, är helt borta i huvudet... vaknade klockan åtta i morse och satte på klockradion, lyssnade på en låt, fick panik och stängde av, varför i hela helvete gjorde jag det!!!? WTF! haha
ska bara ta det lungt idag, en lugn lill-lördag,andas lite, tror att jag glömde att göra det inatt.
hoppas alla har en mysig dag!! kramis!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0