im so bitter!

cha!
kanske är det för att jag varit sjuk så länge... saken är den att jag blivit bitter.. se inlägget från igår tex...
och nu när jag sitter här hemma och tråkar men är nu så frisk att jag tänkte plugga lite... ja då går det inte att logga in på skolans server... KUL! "fel användarnamn eller lösenord" MY ASS! jag vet väl vad jag har för lösen...
dess utom, varför har skolan så konstig webb adress?? as jobbigt liksom www.stk.edu.stockholm.se   inte kul att skriva alls... var på en liten prommenad idag också så jag fick en masssa snö i ögonen...
så jävla bitter...
 
men jag drack en jätte god kopp kafffe! :D hoppas att ni har en jätte gosig dag i alla fall!
jag är lite sugen på sommar nu så här kommer några bilder från sommaren för två år sedan, saknar!
love to the girls who know how to mak me smile!
but hey! im just not gonna tell you what we did ;)
no regret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0