Söndag kväll

Hej, ligger i soffan och dör lite efter helgen, i fredags hade vi första repet med kören :) var jobbigt efter en fullspeckad vecka, men det var jätte roligt! Och som tur var så hade en av killarna med sig en stor påse med godis som kom väl till pass när blodsockret sjönk :) tror jag har tur som är med i just vår kör :) alla är jätte söta, Anders med :)
Nu ligger jag i soffan och kollar tv, låtarna snurrar fortfarande i mitt huvud :P
Imorron är det skola igen, som tur är slutar jag jätte tidigt, få ska jag leta skor IGEN... Varför ska alla snygga skor ha 20cm platå? Jag är redan lång, tror ingen skulle uppskatta mig som 2meter lång... Nej tack...
Dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0