vad har hänt sedan sist?

om jag ska blogga nu igen så kan jag berätta i stora drag vad jag har gjort sedan sist... var i london för några veckor sen, jag har fyllt år!!!
hälften av människorna i min närhet har dött.. (typ)
jag har spelat in och lagt ut min första låt, jobbar på en till, så har suttit inne i studion typ hela dagen och ändrat fram och tillbaka.... ;)
nu sitter jag i soffan och kollar på the O.C
imoron är det skola och sen shopping! inte för att jag behöver det direkt ;) min garderob är liiite överfull efter alla våra resor haha men något kan jag säkert hitta... ;)
aa det var väl allt..
sov gott så hörs vi kanske imorron om jag pallar.. ;)
höll på att glömma.. jag har fått en kattunge!
<p>Min kissemiss!</p>
här är låten btw.. lyssna gärna om ni inte gjort det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0