vad gör jag om dagarna egentligen?

cha, har spenderat senaste timmarna vid datorn och försökt att redigera en video... sen kollade jag igenm min gamla blogg i jackt efter gamla bilder, shit va mycket jag skrev då! helt galet va mycket!
borde egentligen byta tillbaka till den bloggen för den är mycket snyggare och sånt men palla...
mamma är rädd att jag ska sitta hemma och ruttna, har fått lite frågor av olika personer ochså som undrar vad jag gör på dagarna eftersom att jag inte går i skolan.. ja som sagt idag har jag redigerat en video som kommer upp med nästa låt, låg en stund i solen också, sen hann jag inte mer idag, sov jätte länge för att jag inte sov något natten till igår, hatar egentligen att sova bort hela dagen men ibland är det välbehövligt ;)
igår var jag först hos läkaren halv nio på morgonen, sen åkte jag hem och philip och jag satte oss ute i solen, sen fick vi dit madde och nicklas ochså, vi solade och hade vattenkrig, lirade lite gitarr, träffade marcus och gick till en badstrand, philip och hampus badade, vi gick hem till nicklas, mamma lämnade mitt buss kort när hon stack till sina kompisar och jag tog bussen en station hem ;) käkade middag och sen deckade jag :P haha
nu vet ni vad jag gör om dagarna typ, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0