så jävla bitter...

cha... jag var i skolan idag och hade rep till vår musikal, dock var jag tvungen att gå lite tidigare för att min mamma var på begravning och min hund kan inte vara hemma hur länge som helst, så jag sa det till min dans lärare innan jag smög iväg, hon svarade inte... hon tittade inte ens på mig... VEM FAN BEHANDLAR SIN ELEV SÅ!!!
jag vet att jag borde varit kvar men vad skulle jag gjort, jag kan ju inte förbjuda min mamma att gå på BEGRAVNING!
...
seriöst! hur bitter får man bli? ingen medkännsla.
men jag antar att jag får ta det eftersom att jag inte varit där så jätte mycket, inte för att hon har frågat varför jag inte varit där, skulle hon göra det så kanske hon skulle förstå. jag kan inte rå för saker som händerr i mitt liv...
jag önskar att jag kunde det men det kan jag inte, när man är 16 så klarar man inte allt.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0