råg bröd och perversa snusk äckel!

hej, jag är så jävla förbannad!
dels för att jag blev väckt ur min lilla nap jag tog och sen för att det typ inte finns vitt bröd längre, allt ska göras om med fullkorn och skit så att det tar hundra år att tugga i sig och har tappat meningen med att man äter det eftersom att det inte är gott längre... sen är jag sur på perversa snubbar på internet som vill att man ska vika ut sig i cam för dom! skulle aldrig falla mig in! euw! villken tjej har så låg självkännsla att hon gör något sådant? förmodligen någon men komigen! SJÄLVRESPEKT! TACK!...
DAMP!
NU,  se mina perfekta ben! se min midja! visst är jag snygg! gud så kåta ni blir... eller?
dess uton, det är en bild! jag är förmodligen mycket fulare och tjockare i verkligheten. gå och köp en barbie om ni är forever alone!
Varmt väder! Låt oss sitta inne vid datan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0