Hej töntar!

Jag ligger vaken och kan inte sova... Jag sov typ mellan kl 18-22 så vi får se när jag är tillräckligt trött för att somna igen...
Mamma har stängt av internet... Tackar Gud för iPhone! Hehe....
Nej men jag ligger nu och funderar på vad jag ska äta imorgon... Kollade igenom lite bilder på mobilen och hittade min födelsedags middag! MUMS! Första tanken var att jag skulle äta det imorron men sen kollade jag mitt saldo på kortet och insåg att dom två senaste veckorna har jag gjort av med nästan ett tusen kronor på mat och godis.... Mest mat... ONÖDIGT!? Fan va sur jag blir på mig själv.... Fuck My life. Om jag inte hade gjort det så hade jag för samma summa nästan kunnat gå till frisören och sluningat håret... Det kommer kosta mig 1200 att göra det!!! SJUKT! Någon som är duktig på sånt och kan komma hit och hjälpa mig?? Jag kan bjuda på middag :)
Nu ska jag gå ner och borsta tänderna. Gnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0