inspiration till livet, jag är trött på att vara ingen!!!!!!!!!!

känns som att jag alltid tjatar om att jag behöver insperation... men nu är det inte för bloggens del längra...
helt och hållet för min egen, antar att jag inte mår utmärkt, jag har problem att blogga mer än någonsin, eller förra vintern hade jag samma problem typ... minns inte varför men ibland tar llt bara stop...
jag behöver insperation till vad jag ska göra med mitt liv, jag är ingenting längre... det är konstigt när man går från att vara bäst till att vara ingen.
det kanske låter patetiskt men det var så, det gav mig respekt från andra.
det är inte så längre, jag är medel, inte för bra, inte för dålig.
jag har tappat lusten, jag vill inte gå och lägga mig på kvällarna längre för att jag inte vill att morgonen ska komma så snabbt.
då måste jag vara ingen en dag till.
det är bara inte den jag är.
jag vet en som inspirerade mig till att till och med göra läxor! men det förstörde jag väl.eller va fan var det som gick fel egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0