till alla som tror att jag bara är en bortskämd liten idiot!

hej alla som tror att jag är slut i huvudet!
jag är faktiskt en smart människa för er som inte vet det och jag vet hur jag ska spela mina kort för att slippa det jag inte vill... sårare än så är det inte.
idag har jag städat min lilla övervåning, ja jag kan ju faktiskt städa! kan ni tänka er va!? dammsuga, damm torka, torka av lister, speglar, fönsterbrädor osv... tänk vad jag kan...
aa det här inlägget var till alla er som tror att jag är lite...
aja, puss på er andra! nu sitter jag med min nya gitarr och spelar lite :D gött! imorron är det skola, ska se på film så jag tänkte baka något och ta med, vet dock inte om jag pallar för jag är inte riktigt på humör för det just nu, då måste jag gå och handla först.. är för lat för sånnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0