sköna gröna ekerö!

hej! det var ett tag sen nu...
jag tänkte skriva lite om hur det är att vara en fin ekerö bo.
vi är ju som ni förmodligen redan vet lite snyggare och lite bättre än alla andra...
och vi har alla haft en underbar uppväxt i all trygghet!
nr 1: redan i skolan lär vi oss hur vi blir bitchiga.
nr 2: när jag var liten så dog var och varannan av mina vänners föräldrar titt som tätt....
nr 3: min ena vän blev till och med föreldralös....
nr 4: min kära vän blev ordentligt sjuk men klarade sig som tur var!
nr 5: två barn (en av dom min bästa vän) blev kidnappade och bortförda från sverige.
nr 6: alla snackar sjuuuukt mycket skit om varandra.
behöver jag fortsätta?? flytta aldrig hit! folk kan låtsas att det är frid och fröjd men jag kan försäkra er om att 90% av ungdommarna som bor här är deprimerade... true shit :P
sov gott nu! jag ska skriva ett bitchit inlägg om idioter alldeles strax ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0