Om jag får vara bitter på att ni är bittra...

Får jag vara lite bitter igen? Jag är så sjukt trött på folk som klagar på SL... Jag fattar att man kan bli sur för att man kommer försent men hur många procent av all trafik dom körs blir sen eller inställd?? Skulle gissa på ganska lite, tänk så många gånger det går smidigt att ta sig till skolan/jobbet och tänk så många människor som åker kollektivt. Det är ett under att det funkar egentligen. Visst får ni bli sura men snälla sitt inte och gnäll högt eller bomba Facebook med arga statusar så att andra blir smittade av er ilska... Tycker att det ger en ganska tråkig stämning som är sjukt Onödig.
Här får ni dagens outfit också ;) måste ju ha med lite bilder då och då;)


Kommentarer
Postat av: Rebbi :D

Jag kommer alltid klaga på SL! Mohahaa :D

För jag kommer försent varje dag till skolan fast jag tar 2 tidigare tåg än vad jag egentligen ska ta! Då e det ju inte okej, och då går det ju inte smidigt :O <3

2012-03-06 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0