killar...

jag har tagit upp det här förut men ändå blir jag bombad med mail och kommentarer av snusk killar... inte här på bloggen men på ett annat forum på internet, min nära och kära vän jennifer råkar också ut för det och tycker som jag att det är irriterande...
okej jag vet att det här är en grymt sexig bild men det finns gränser och vissa undrar man vad dom har för preferenser...
det här fick jag förra veckan:
jag undrar om jag får vara din webcam slav?? jag lovar att göra exakt allt du säger att jag ska göra vad det än är???
haha wtf!
sn finns det dom som är lite mer normala och bara skrivet, cha gullet! eller: heet!
...
säger inte det här för att skryta utan för att alla killar ska fatta att det inte är en "turn on"... vem vill ha en kille som sitter och runkar till påklädda tjejer på internet... det är bara läskigt!
här får ni en bild i så fall, den bjuder jag på så att ni får något riktigt!
haha (marcus kommer slå mig för det här) hahahahahahhahaha kan inte låta bli va fula vi är haha


Kommentarer
Postat av: Madde :D

Du får väll lägga upp naken bilder på dig själv då ;) puss

2012-03-14 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0