kan inte sova...

vad, ska jag göra?? jag kan inte sova, ligger bara och tänker... hur länge ska det förbli så? hur kommer man över någon man tycker mycket om?..äh.. jag ska inte betynga er med min skit...
jag ligger och smsar med världens bästa bror! snackar om att gymma så vi blir riktiga snyggingar till sommaren ;)
frågan är om det ska vara i åkeshov eller här ute på ekerö... det är ju närmare här ute, (gymmet ligger 300 meter från mitt hus) haha men det finns ingen simhall här... fast dom ska i och för sig bygga en på ekerö :D
ska jag kolla på lite one tree hill nu?? eller ska jag läsa lite manus till imorron?? båda? det blir nog bra (allt blir nog bra tillslut) insider joke!
puss och godnatt om ni kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0