jag ska bara operera mig lite :)

cha! här kommer mitt ytliga inlägg...
jag har bestämt mig för att operera om mig ite fixa näsan, LÄPPARNA!!!! ögonen får nog vara kvar som dom är... FETT SUGA MIG! jag ska helt enkelt bli snygg, jag är så trött på att folk tasr mig på mitt utseende... okej jag kanske inte är någon skönhet men va fan ska ni kritisera det för?!...
så nu ska jag bli vacker!
dess utom ska jag tatuera mig på nyckelbenet så att jag varje gång jag ser mig själv i spegeln ska komma igåg att jag en gång var naturlig men att det inte räcker i denna värld så jag gjorde mig till någon annan.
oj glömde nästan... brösten ska göras stora som ballonger.

Kommentarer
Postat av: isac

nääääää snälla!!!! gör inte så med dig själv!

2012-03-12 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0