hey gyes! håll er till en tjej åt gången tack!

här kommer det bitchiga... eller ja, bitch och bitch vet jag ju inte ;) men ändå...
så killar, nu vänder jag mig till er i två secunder. HÅLL ER TILL EN TJEJ ÅR GÅNGEN! så nu när ni vet det så :D
jag är trött på killar som inte kan bestämma sig och som håller på med flera samtidigt... "hej jag älskar dig, va min flick vän!"  ..... nästa dag.... " heeej jag älskar dig mer än min flickvän! ska vi ha webb sex?" (för det är ju inte ens nära otrohet...  en veck senare... "du btw... jag älskar min flickvän mäst nu"... asså whaaaat!?
seriöst vad tror du att det är? ett spel? eller kanske VEM tror du att du är... åh va trött jag blir på sånt...
och en sak ska du som håller på så veta, om din flickvän får reda på det så kommer jag bara skratta!... ;)
Nej fy fan vad jag e sur nu!! Ingen ska få behandla mig som du gör!!! Okej nej lugn nu... Tänk på baranen i Afrika!!! Sorry men det funkar inte:......Fan!!!! ........bajs

Kommentarer
Postat av: Ida

jag blir f1 sur vem håller på så? har också fått sonna meddelanden! är det någon du känner nära?

2012-04-03 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0