Haj...

Hatar att alltid skriva rubriker... Anny way! Nu ligger jag i min sköna säng och ska sova, lyssnar på lite musik :) jag har blivit mys sjuk! Jag måste hitta en "myskompis" tolka som ni vill... Vill inte sova själv! Brukar hata att sova med andra men inte nu :( hmm...
Jag klagar ju ganska mycket på olika saker här i bloggen... Okej? Jag ska klaga lite mer på att folk ljuger, det stör mig för hur ska man veta vad som är sant egentligen?... Dock kan jag inte föregå med gått exempel eftersom att jag ljuger hela tiden, eller i alla fall för vissa :P höhö det sorgliga är att dom nu tror att jag ljuger när jag faktiskt talar sanning :O haha
Imorron ska jag berätta vad som hände på begravningen då ambulans var tvungen att komma! Dramatiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0