cha cha bitches!

fan va depp min blogg har blivit :( buhu!
cha cha bitches! ligger och kollar på one tree hill... har haft en trevlig kväll med marcus och jennifer, eftersom att jag och marcus är så bra vänner så bestämde vi oss för att följa jennifer en bit hem ;) men... vi missade precis bussen alla tre... men såklart är jag ett geni och vi börjar lifta! såklart åker tusen bilar förbi men efter tio min så stannar en och i den sitter en sjuuukt snygg kille! gah!
(någon som vet vem det var så kontakta mig!) anny way så när han har släppt oss i brommaplan och åkt iväg så kommer marcus på att jennifer inte har med sig sin lilla påse från åhlens där dom shoppade efter skolan...
jobbigt läge! särskilt som hon hade köpt lite "skönhets artiklar" eller vad man ska kalla det ;) haha stackarn, hoppas han inte trodde det var jag som glömde den ;)
han var SJUUUUKT SNYGG!!! så ni vet...
<p>Liftade nyss med en 20årig Snygging!!!! Kååååt jag är!!!!</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0