hjärntvätt gör mig förbannad!

blir så jävla ledsen och frustrerad... trodde att allt skulle bli bra på något mirakulöst sett men nej.. hur fan ska allt sluta?
som kanske några av er vet så hade jag en kompis när jag var liten som blev bortrövad av sin pappa, han tog dom och stack utomlands... det var när jag gick i trean... altså 7 år sedan...
nu har dom äntligen hittat dom (han tog med hennes lillebror också) men i deras nuvarande identiteter står det att dom är tvillingar och att dom i år ska fylla 14 år. 
han har helt hjärntvättat dom. 
jag kommer aldrig att få tillbaka den vän jag en gång hade.
hon är född 1996, hennes riktiga  namn är Nadja Möller, hennes bror heter Gabriel och är två år yngre än henne.
vad han får ut av att ljuga om deras ålder är att han skulle kunna säga att deras riktiga mamma inte är hon som bor här i sverige utan den nya frun som han bor med nu.
hur kan det bli såhär fel?
vad har vi för säkerhet från det här landet när en förälder kan ta sina barn och sticka utan större svårighet, hur prioriterar dom som jobbar med att få tillbaka försvunna barn om det ska ta 7 år att spåra dom.
varför fick inte mamman ensam vårdnad direkt när han började hota med att ta dom?
jag har henne ofta i mina tankar, min bästa vän, så ser jag henne, så vill jag se henne, som den hon var, den Nadja som jag kände. 
vem hon är nu vet jag inte. jag är rädd för att få reda på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0