glad söndag!

god morgon! 
idag bara måste bli en bra dag :D jag känner på mig att lite awesoeness sakta smyger sig på.
jag har just skickat iväg lite text på en låt vi håller på med till james, för hoppningsvis så dissar han inte allt ;)
ikväll ska jag och mamma hem till hanna och hennes familj och äta middag, tror att det kommer bli riktigt nice! :D
har inte bokat biljetter än men tror att jag åker till mitt paradis på onsdag morgon. 
dagens problenm är som alltid... vad ska jag ha på mig?...  jobbigt liv jag har va? haha
haha lyckan som uppstår i kissens ögon när han hittat en toffs att leka med... haha ;)
om ni har ett tråkigt liv så får ni här en video av mig och marcus! pussiluss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0