...söndag...

jag vill ju skriva men vet inte om vad... igår var jag hos madde på middag och det var trevligt, sen kolade vi på perl harbor! jääätte bra film! men sorglig såklart. idag har jag bara sovit och ätit frukost med mamma, tror att det blir en chill kväll idag, imorron blir det till att träffa lite vänner. på tisdag drar jag till götet! nice, ska bo på hotell med mamma och gå i stan och bara chilla, kommer hem på fredag :D ska se om jag kan komma på något av intresse att skriva om... egentligen så har jag en massa saker som ligger och gnager i bakhuvudet men det är svårt att skriva ner det, särskilt eftersom att jag inte vet den exakta faktan osv... men dagens motto: säg det idag, imorgon kan det vara för sent. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0