sno stilen!

Vad är grejen med tant stil??

Den frågan ställer jag min alltid när jag ser såna ungdomar, jag kan inte se det snygga i det…

Ylle kofta (i och för sig inget fel med det men i kombination med det andra…) tant frisyr och rått färgat hår, små runda glasögon nere på näsan men värst av allt, hållningen… dom här tjejerna har kutrygg och ser ut att ha otroliga smärtor så fort dom rör sig framåt… snyggt? nee. sexigt? Knappast.. så vad är grejen??

Och säg inte att man vill ha en unik stil för det är bara att dom han härmat en annan generation.

Seriöst, min mormor har både snyggare kläder och hållning…. Hon är 81!...


Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

Haha håller med! Och tantstilen har man väl tid att ha när man blir gammal? Då kan man ju inte klä sig som en 20 åring längre?

2012-02-17 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0