Så korkad jag är... Blir så sur på mig själv!

Aa jag glömde ladda min iPod så den dog... Fan! Nu sitter jag på tvärbanan och vette fan vad jag ska göra... Tur att jag kan blogga med mobilen!
Så dagens planer:
Skola, sen blir det shopping i stan med marcus :) ska gå på topshop och pröva ett par kortbyxor jag vill ha, kanske slinker med ett linne och någon ring också ;)
Ikväll är det fest hos Anna men vet inte om jag pallar gå... Jag ska ju jobba imorron och måste sova, kanske om mamma kan hämta mig ;) hehe
Om Jag har tid innan jag drar till Anna (eller om jag stannar hemma) så langar jag nog upp ett inlägg om sossarnas förhoppningsvis humoristiska nya ledare som jag verkligen hoppas skämtar om att han vill ha mer kärnkraft... SÄR?!
Och ett om vad det första jag ska göra när jag fyller 18 är :)
Vilket inte är att supa skallen av mig på någon äckel klubb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0