natti natti!

wooop woop! kvällens outfit! linnena är ny inköpta idag dock så skulle jag haft något annat men drog ju direkt till anna så...  imorron när jag har lite ny energi ska jag lägga upp vad jag köpte idag, shoppade loss ganska bra :D
vill lägga upp fler bilder men det går inte att vrida dom så då hamnar dom fel... sär...
nu e jag så trött att jag håller på att somna vid datan... ;) ska jobba imorron också, det var därför jag var tvungen att sticka så tidigt från anna, han dansa en stund i alla fall :D yey! om ni undra så är det just vad jag ska göra när jag blir arton, jag ska gå ut och dansa! ärligt så är det något av det bästa som finns <3
plattade håret och fixade volym  så fint så ;) fick massa komplimanger om det, tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0