keeeeeeeeeeeeep it up!

cha cha!
tack för att ni inte helt har övergett min lilla blogg än! :D
jag ska börja uppdatera nu men idag har jag varit lite snurrig, har gjort en magnetröntgen på hjärnan!!! och gissa vad!? dom hittade inget! fanns bara vakum där! :O
haha
anny way!...
jag är lite sur på mig själv för att jag failade på sång afton i skolan... pianisten spelade sjukt långsamt så jag sjöng för snabbt i hopp om att han skulle öka tempot... idiot jag är... + att jag var hes så min röst pallade inte riktigt... FAN!
är så sjukt jävla arg och besviken på mig själv!!! när ska jag våga gå tillbaka till skolan?...
aja nu ska jag trösta mig med en BJ och sen blir det sova! imorron ska jag jobba tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0