forever alone!

aa fast ne... eller??
det var ju alla hjärtans dag i tisdags, jag blev faktiskt utbjuden på en "dejt"
men typ 24 timmar efter att jag blev bjuden så fick jag ett sms av personen där han frågade om han fick komma hem till mig för att han hade varit hemma hos sin "KK" som bor ganska nära mig... WHAAAAT?? var det en tur on? euuuw! seriöst! vem fan håller på så? jag vet också att han är på en till tjej som han "gillar" eller? ibland undrar man vad folk tänker med...
jag klarar mig, pallar inte bry mig så mycker men nästa gång kanske han gör så mot någon som tar åt sig och det skulle vara ett fi**igt sätt att krossa någons hjärta... :(
låt bilden tala till sånna idioter

Kommentarer
Postat av: Julia

fy fan ! vem va det??

2012-02-22 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0