euuuuw! vad tror du att jag är?

fick det här skickat till mig på dayviews (det är en sajt där man lägger upp en bild med en liten text, en bilddagbok)
anny way... mina bilder är sånna typ på mitt ansikte, min dagens outfit med jacka och halsduk osv... (normala bilder alltså) men ändå fick jag det här mailet :

idag 21:04
Hallå!
Har du msn? cam? och är sugen på snabba pengar? kontakta mig då
WTF!!! URSÄKTA!? vad tror du att jag är? jag vet inte hur det är med er andra tjejer (eller killar om ni också får sånna saker) men jag skulle ALDRIG! ALDRIG! göra något sådant! (i alla fall inte med en random och i så fall gratis) haha nej men ärligt? är det seriöst någon som går med på sånna saker??
oj men ja va sexiga bilder! blir så kåt att jag blir Oförskämd! hahahah... sär.

Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

Hahahaha fan vad äckligt! Jo jag får ett dussin såna, fattar inte vad vissa tänker med.. :/

2012-02-17 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0