det går segt nu, kompis det ......

hej! jag är skitso... okej nej.. i alla fall...
igår var vi och bowlade :D sen tog vi en fika på kafe 60 :D en kul kväll med en massa sär skratt. dock så förlorade jag bowlingen... james vann med 80poeng mer än mig sen kom marcus med bara några poäng efter james och sen jennifer med ynka två poäng mer än mig... blev liksom som två tävlingar tjejer och killar emellan...
(skyller på att dom använder sina händer mer) ;) om ni fattar...
när vi kom hem åt jag och freja en massa aouvokado så jag drömde om det inatt... visste ni att dom växer på granar? haha...
nu ska jag pack och städa lite men... det betyder tyvärr inte att det är vad jag gör.
hoppas på att kunna smita undan på något vänster och istället kolla på glee med philip haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0