cha cha!

nu sitter jag vid datan och tittar runt lite ;)
skulle ju åkt till philip ikväll men efter att jag sovit en stund så blev jag aldeles för trött :( nu sitter jag och gosar in mig i en tjocktröja och mjukisbyxor.
tänk5te att jag ska kolla på melodifestivalen med mamma <3
angående min shopping igår så fick jag ju äta upp vartenda ord jag sa innan om att jag inte gillade gina tricot... hehe både byxorna, "västen" och bas linnet kommer där ifrån... men spets linne/topparna kommer från monki <3
innan vi gick in på gina så tyckte jag att dom bara har massa billiga saker som går sönder direkt och så tror jag att det fortfarande är då och då men lite snygga saker fanns :D
dock så vill jag rekomendera att inte använda deras nät beställning för madde gjorde det typ förra veckan och fick hem helt fel grejer och fel storlek osv...
http://www.ginatricot.com/
http://www.monki.com/

Kommentarer
Postat av: freijgirl

EYY dude!!! Du missade sherlock :OOOO :P

2012-02-19 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0