cha cha nya bloggen!

jag heter manicka och är 16 år, jag hade en blogg förut men bestämde mig för att göra en ny för att jag vet att några släktingar och några andra vuxna villket för visso är kul men lite jobbigt också... det finns ju saker som dom inte behöver veta ;) right?
anny way så hoppas jag att alla mina läsare hittar hit istället :D och kanske några nya :D
jag har inte hunnit fixa en riktig design än för jag är inget blogg snille men den här kan väl duga ett tag??
idag har jag varit hemma från skolan för att jag modde illa och inte kunde sova i natt... jag äter nämnligen antibiotika och det är en av biverkningarna...
såhär ser jag ut typ ;)
det här är en av mina bästa vänner <3
det här är min "bror" som btw som har en blogg somm heter westerem.blogg.se
jag har fler vänner... eller?? nej men pallar inte ladda upp fler bilder på dom (va taskig jag är) men det kommer, jag lovar <3 dom vet att jag älskar dom <3
avslutar inlägget med en video som jag och marcus gjorde för ett tag sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0