Rubrik

Jag har ju blivit jätte dålig på att blogga nu:(
Så vad har jag gjort sedan sist? Massa saker... Det är Ointressant just nu så jag kan istället berätta att jag nästa vecka åker till London på en lång weekend :) sweet!
Har varit så sur på vädret som varit dom senaste dagarna men det verkar bli bättre nu, mina tankar dom senaste dagarna har gått i banorna att vi är så sjukt Omogna och elaka! Asså människan, när någon berättar en privat sak och den är lite "pinsam" så går vi och berättar det för någon annan... Och vissa verkar tycka att kärlek är en lek, så när man öppnar sitt hjärta för dom personerna så verkar det hur bra som helst men i nästa sekund så sviker dom och gör illa dig, jag vet inte hur det är med er andra, jag har kanske träffat fel personer men det känns som att dom får en kick av att såra andra, jag kan inte förstå hur det kan vara kul? Fattar dom inte att det gör ont och att man aldrig blir likadan som innan?
Visst man kan glömma ett svek med åren men precis efter så tar det ett tag innan man lär sig att lita på folk igen... Jag vet en som aldrig kan lita på en kille förutom hennes bästa vän...
Det är ju tragiskt!
Me. No shit tjejer kan vara lika förjävliga också tror jag ;)
Hoppas att jag skriver mer sen! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0