glad påsk!

så sa jag ju att jag skulle lägga upp en video men så gjorde jag inte det :( men det känns så onstigt att snacka seriöst med en camera... så vi får se hur det blir med den saken.
nu ligger jag och lyssnar på musik :D har legat i soffan hela dagen dag :( fast det var behövligt med en vilodag.
ska hoppa i dushen efter det här :D sen ska jag kolla på sista avsnittet av 30 grader i februari med mammsen :D
igår plåtade jag och marcus foton till min mammas affär :D hoppas att dom sprids/säljs vidare till dom som gjort kläderna.
den sista var egentligen bara en bild för att testa ljuset ;)
gillas dom? tycker att marcus gjorde ett super jobb, jag kan ju där emot jobba på mina skills, är inte direkt den som är nöjd med vissa saker ;)
en sak jag är stolt över är i alla fall att jag kan ta hand om mig själv, kan man det så ska man vara stolt, det finns så många som misshandlar sig själva.
se you! take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0